poniedziałek, 17 grudnia 2012

Postanowienia noworoczne...

Siemkaa. ; P

Wiem, może jeszcze mam 2 tygodnie na postanowienia noworoczne, ale jakoś dzisiaj nie wiedziałam o czym napisać i tak jakoś wyszło. ; D 
  
No to wymieniam : p 

  • Nie będę się narzucać chłopakom ! (jeśli się któremuś podobam, niech sam zagada ! )
  • Muszę utrzymywać porządek w pokoju.
  • Muszę być systematyczna.
  • Milsza dla niektórych. (chociaż to nieraz trudne, wręcz niewykonalne. ) 
  • Ojj trzeba by też było rodziców bardziej słuchać! :D 
  • Wolność od nałogów... (to postanowienie ma wiele znaczeń... ) No to chyba już wszystko. ; D 


    Hmm tak myślę co by dzisiaj dołączyć do postu... Może Katy Perry? : D

     


Może jeszcze ta ; D





To ja uciekam , bye. ;) 

1 komentarz:

  1. hahaha fajne postanowienia :D ja narazie nie mam zadnych i za nic nie moge wymyslec. ;xx

    http://wskrzeszonaprzezsmierc.blogspot.com/
    zapraszam !

    OdpowiedzUsuń