niedziela, 16 grudnia 2012

Brak ŚNIEGU i już wariuję . !

BŁEEENO . 

Mam dzisiaj taki niejaki humor , ale  to nie wiem dlaczego . ? Ale jakoś mi przeszło Jaram się swoim nowym wyglądem . ohoo skromna jestem . Wczoraj miałam malowanie pokoju - nareszcie byłam wniebowzięta tym efektem ahaaa , Czasami ,  nie praktycznie zawsze bym chciała mieć zaufaną osobę do której mogła bym się przytulić i porozmawiać szczerze . Za dużo wycierpiałam przez gówniarzy . FUCK YOU .  

"  Wymyślasz milion powodów dlaczego go tak bardzo nienawidzisz, ale i tak między Twoimi

oddechami słychać jeszcze cichutkie westchnienia miłości." 

A teraz 8 - osiem dni do świąt Jaram się na maxa dostałam taki prezent o którym marzyłam i marzyłam dziękuje . Wtorek żebym ładnie mówiła . ; o -.o Stresik . 

A teraz wam dam piosenkę którą jaram się jak FREDKA JEREMIASZEM ! ♥ Spadam mm 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz