sobota, 22 grudnia 2012

Lots of guys...


No to końca świata nie było, heh więc dalej prowadzimy  bloga , co nie Justyna ?? (ogarnij się i pisz) ;D

Ale teraz do notki... 

Powiem wam że ostatnio kręci się wokół mnie za dużo chłopaków. xD
No może nie do końca wokół mnie... A szkoda. ;d 
To moje życie kręci się wokół nich..
 To może zacznę od początku. ;D 
U mnie w sql jest taki jeden rudy , ale właściwie to nie nie jest taki wiecie , jak my sobie kojarzymy rudych (przynajmniej ja ;p ) no, źe cały w piegach i jasno rude włosy... Jest inny, jest lepszy! ;d 
Jest takie fajne cicho, moim zdaniem najlepsze w mojej sql, ale to tylko wygląd. ;p
Hah teraz to dopiero patologia! xD
Wczoraj poznałam chłopaka (bardzo fajny), w trakcie rozmowy wyszło, że już się znamy i nawet był u mnie w domu ! Dopiero wtedy mi się wszystko przypomniało... ;d 
Niezła historia co nie ? ;D 
Oczywiście jest to tylko skrót, bo to po co u mnie był to już inna sprawa. 
Wiecie wszystko dzięki mojemu Tacie, to właśnie on ma znajomości. xD



No nic ja uciekam (porządki przedświąteczne) ;D Paaa ; p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz